Dzieciństwo i edukacja
Margaret urodziła się 30 czerwca 1991 w Stargardzie Szczecińskim jako córka Elżbiety i Ryszarda Jamrożych, z wykształcenia pedagogów. Wraz ze starszym o 4 lata bratem Tomaszem wychowywała się w Ińsku. Podczas bierzmowania przyjęła imię Julita.
Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną I stopnia im. I.J. Paderewskiego w Choszcznie w klasie klarnetu i saksofonu. Krótko po jej skończeniu doznała wypadku na rowerze, w wyniku którego uszkodziła przegrodę nosową. Uczęszczała do Zespołu Szkół w Ińsku. Została absolwentką XIV Liceum Ogólnokształcącego w Szczecinie. Następnie rozpoczęła studia w Warszawie na Uniwersytecie SWPS na kierunku anglistyki, z których zrezygnowała po trzech semestrach. Później zaczęła studiować projektowanie ubioru w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie, którą ukończyła w 2015 roku, stając się dyplomowaną projektantką mody.
Początki kariery
Swoją karierę zaczynała w liceum, jako wokalistka w zespole oNieboLepiej, powstałym w styczniu 2009. W tym samym roku została laureatką jednego z odcinków Szansy na sukces, gdzie zaśpiewała „Znam Cię na pamięć” z repertuaru Moniki Brodki. Dzięki wygranej wystąpiła w koncercie finałowym programu w warszawskiej Sali Kongresowej. Był to jej drugi udział w tym programie, na początku 2006 roku wokalistka zaśpiewała „Będę czekać” w odcinku ze Stenią Kozłowską, gdzie za swoją interpretację utworu zdobyła wyróżnienie. W 2010 roku Jamroży wystąpiła w musicalu Rent w szczecińskiej Operze na Zamku. Również tego samego roku współtworzyła projekt Gosia Jamroży Project (grupa funkcjonowała również pod nazwą Margaret J. Project), z którym m.in. trafiła do półfinału konkursu Coke Live Fresh Noise 2010. Wraz z zespołem stworzyła m.in. takie utwory jak „I Will”, „Pod prąd”, „Wróć do siebie” i „Co teraz”, do którego powstał teledysk.
W 2011 roku zaczęła prowadzić blog o modzie. Ponadto w tym samym roku wystąpiła w programie Moda z bloga w stacji TVN Style. Uczestniczyła również w nagraniu kompozycji „Moments” do kampanii promocyjnej Open Finance, a także wystąpiła w teledysku zrealizowanym do tego utworu. W 2012 roku na potrzeby reklamy linii lotniczych OLT Express nagrała piosenkę „It Will Be Lovely Day”, która zyskała popularność w internecie. Na prośbę internautów OLT Express i twórcy udostępnili całość kompozycji, a kilka stacji radiowych odtwarzało ją na swojej antenie, m.in. Program Pierwszy Polskiego Radia. W międzyczasie wokalistka nagrała również wokalizy do filmu Bokser oraz kolejne utwory do reklam m.in. dla firmy Apart.
2012–2013: „Thank You Very Much” i All I Need
26 maja 2012 Margaret wystąpiła w konkursie Trendy na festiwalu TOPtrendy 2012 z piosenką „Thank You Very Much”, którą napisali i skomponowali Thomas Karlsson i Joakim Buddee, a za produkcję odpowiadał Ant Whiting. Teledysk towarzyszący piosence wzbudził wiele kontrowersji. Jego reżyserem i pomysłodawcą był Chris Marrs Piliero, który wcześniej współpracował m.in. z Britney Spears i Keshą. Klip realizowany był w Los Angeles, a Margaret grała w nim dziewczynę wychowywaną przez rodziców nudystów. Ze względu na liczne sceny nagości, jakie się w nim pojawiają, wideo zostało usunięte z serwisu YouTube zaledwie kilka godzin po premierze. Utwór „Thank You Very Much” został oficjalnie wydany w Polsce w formacie digital download 21 lutego 2013. Wtedy też fragment kompozycji został wykorzystany we wiosennej ramówce telewizji Polsat, a następnie w jesiennej ramówce niemieckiej stacji telewizyjnej Pro7. Singel był notowany na listach sprzedaży w Austrii, w której znalazł się na 38. miejscu, Niemczech, gdzie trafił na 41. miejsce oraz we Włoszech, plasując się tam na 22. pozycji. Ponadto o Margaret, piosence „Thank You Very Much” i zrealizowanym do niej teledysku pisały media nie tylko w Polsce, ale i zagranicą, m.in. brytyjski dziennik „The Sun”. 8 czerwca 2013 Margaret wystąpiła z tą piosenką w konkursie Największe Przeboje Roku na TOPtrendy 2013 w Operze Leśnej, a pod koniec miesiąca zaprezentowała ją w popularnym niemieckim programie ZDF Fernsehgarten, emitowanym na kanale ZDF.
9 lipca 2013 został wydany drugi singel wokalistki – „Tell Me How Are Ya”. 14 lipca artystka wystąpiła podczas koncertu w Słubicach zorganizowanego w ramach trasy koncertowej Lato Zet i Dwójki. W dniach 19–20 lipca z piosenkami „Thank You Very Much” i „I Get Along”, reprezentowała Polskę na Bałtyckim Festiwalu Piosenki w szwedzkim mieście Karlshamn, gdzie zajęła 2. miejsce. W nagrodę otrzymała 5 tysięcy koron szwedzkich. 30 lipca ukazał się jej debiutancki minialbum All I Need, na którym znalazło się 6 piosenek, w tym m.in. „Thank You Very Much” oraz „Tell Me How Are Ya”. Płyta zadebiutowała na 50. miejscu polskiej listy sprzedaży OLiS. 8 sierpnia w warszawskim klubie „Iskra” odbył się koncert promocyjny EP-ki. 3 sierpnia Margaret zaśpiewała podczas gali Eska Music Awards 2013, podczas której otrzymała również nagrodę za teledysk do piosenki „Thank You Very Much” w kategorii Eska TV Award – Najlepsze video. Ponadto nominowana była w kategoriach Najlepsza artystka, Najlepszy hit (za „Thank You Very Much”) oraz Najlepszy debiut. We wrześniu została nominowana do nagród MTV Europe Music Awards 2013 w kategorii Najlepszy polski wykonawca. Miesiąc później otrzymała nominację do Róż Gali w kategorii Debiut za „muzyczny podbój Europy”. Pod koniec 2013 odbyła trasę promocyjną we Włoszech.
2014: „Wasted”, Add the Blonde i „Start a Fire”
31 grudnia 2013 artystka wystąpiła podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów na Skwerze Kościuszki w Gdyni, gdzie między innymi premierowo wykonała swój trzeci singel „Wasted”, a zarazem pierwszy promujący jej debiutancki album studyjny. Singel „Wasted” został wydany 15 stycznia 2014. Kompozycja dotarła do 6. miejsca listy AirPlay – Top, najczęściej granych utworów w polskich rozgłośniach radiowych. W lutym piosenkarka została nominowana do nagród: Wiktory w kategorii Gwiazda piosenki oraz Kids’ Choice Awards w kategorii Ulubiona polska gwiazda. W tym samym miesiącu dołączyła do kampanii reklamowej sieci komórkowej Play, wiążącej się m.in. z występami w kilku spotach promocyjnych. W reklamach z jej udziałem były wykorzystywane fragmenty utworów z jej repertuaru. Pod koniec marca wokalistka wystąpiła jako gość muzyczny na rozdaniu Wiktorów 2013, które odbyło się na Zamku Królewskim w Warszawie. Wśród publiczności obecnych było wiele znanych osobistości m.in. ówczesny prezydent Polski Bronisław Komorowski wraz z małżonką Anną. 30 maja Margaret wystąpiła w koncercie Królowie sieci podczas pierwszego dnia festiwalu TOPtrendy 2014 wśród trzech artystów z największą liczbą sprzedanych singli w poprzedzającym roku w Polsce. Podczas koncertu odebrała wyróżnienie Cyfrowej Piosenki Roku, przyznanej przez ZPAV utworowi „Thank You Very Much” za zajęcie 3. miejsca pod względem największej ilości sprzedanych singli w postaci cyfrowej w 2013 roku. Dzień później zaprezentowała się na scenie w Operze Leśnej w konkursie Największe Przeboje Roku z piosenką „Wasted” wśród wykonawców, których piosenki były w ostatnim roku najczęściej granymi w stacjach radiowych. 7 czerwca wokalistka była jednym z artystów biorących udział w koncercie SuperJedynki, odbywającym się w ramach 51. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, podczas którego została nagrodzona SuperJedynką w kategorii SuperArtysta bez granic. Również w czerwcu otrzymała nominację do nagród Eska Music Awards 2014 w kategorii Eska TV Award – Najlepsze video (za „Wasted”).
Pod koniec lipca miesięcznik „Forbes” umieścił Margaret na 67. miejscu listy „100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu”. Reklamodawcy wycenili jej wartość rynkową na 235 238 złotych. Latem piosenkarka po raz drugi wzięła udział w trasie koncertowej Lato Zet i Dwójki, organizowanej przez TVP2 i Radio Zet, w ramach której wystąpiła w Toruniu , Koszalinie i Uniejowie.
W międzyczasie Polski Związek Piłki Siatkowej zwrócił się do artystki z prośbą o stworzenie oficjalnego hymnu Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn, odbywających się w 2014 roku w Polsce. Piosenkarka wspólnie z Thomasem Karlssonem i Matsem Tärnforsem stworzyła w tym celu kompozycję „Start a Fire”, którą premierowo wykonała 18 sierpnia w Kraków Arenie przed ostatnim meczem w ramach XII Memoriału Huberta Jerzego Wagnera, transmitowanym na żywo za pośrednictwem telewizji Polsat Sport. Utwór został także umieszczony na debiutanckim albumie studyjnym wokalistki o nazwie Add the Blonde, a zarazem stał się drugim singlem promującym wydawnictwo. Piosenka trafiła na 10. miejsce zestawienia AirPlay – Top. Mniej więcej w tym okresie Margaret nagrała również nową wersję utworu „O mnie się nie martw” z repertuaru Katarzyny Sobczyk, która została zrealizowana na potrzeby serialu o tym samym tytule.
26 sierpnia ukazał się debiutancki album studyjny piosenkarki Add the Blonde, na który sama współtworzyła część utworów. Materiał umieszczony na płycie objął 14 anglojęzycznych kompozycji, w tym: całościowy materiał z minialbumu All I Need oraz 8 premierowych piosenek. Całość została utrzymana w stylistyce popowej. Producentami wydawnictwa byli Joakim Buddee, Martin Eriksson oraz Ant Whiting. Add the Blonde dotarło do 8. miejsca listy pięćdziesięciu najlepiej sprzedających się albumów w Polsce i uzyskało status platynowej płyty za sprzedaż w nakładzie przekraczającym 30 tysięcy egzemplarzy. 30 sierpnia Margaret zaprezentowała „Start a Fire” na Stadionie Narodowym w Warszawie podczas ceremonii otwarcia Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2014. Wydarzenie to było transmitowane na żywo w 168 krajach. 15 września artystka została nagrodzona w plebiscycie „Kobieta Roku Glamour”, organizowanym przez magazyn „Glamour”. 21 września w katowickim Spodku zaśpiewała podczas ceremonii wręczenia medali Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn. W listopadzie otrzymała nominację do nagród Telekamery 2015 w kategorii Muzyka.
2015: „Heartbeat” i Just the Two of Us
W lutym 2015 premierę miał trzeci singel promujący album Add the Blonde – „Heartbeat”. Kompozycja została napisana i skomponowana przez Margaret we współpracy z Joakimem Buddee. Nagranie uplasowało się na 11. pozycji na liście najczęściej odtwarzanych piosenek w polskich radiostacjach. Mniej więcej w tym samym okresie wokalistka drugi rok z rzędu otrzymała nominacje do nagród: Kids’ Choice Awards oraz Wiktory. Ponadto wzięła udział w kampanii reklamowej Coca-Coli pod hasłem „Pocałuj radość”, przeprowadzonej z okazji 100. rocznicy wprowadzenia na rynek charakterystycznej butelki napoju. Na potrzeby kampanii artystka nagrała utwór „Smak radości”, będący polską wersją piosenki „First Time”, wykonywanej w oryginale przez Robin Beck. 19 kwietnia Margaret wystąpiła podczas koncertu Top Music Wembley w londyńskiej Wembley Arena. 30 maja zaprezentowała się na scenie w Operze Leśnej podczas koncertu Radiowy Przebój Roku – Super Hit FM, odbywającego się w ramach Polsat SuperHit Festiwal. Po występie została nagrodzona statuetką za zajęcie, z singlem „Wasted”, 4. miejsca w rankingu najczęściej odtwarzanych utworów w polskich rozgłośniach radiowych w 2014 roku, który na potrzeby festiwalu został przygotowany przez ZPAV.
Latem piosenkarka po raz trzeci wzięła udział w telewizyjno-radiowej trasie koncertowej Lato Zet i Dwójki, występując podczas koncertu w Uniejowie, który odbył się 23 sierpnia. Kilka dni później wystąpiła na gali Eska Music Awards 2015, gdzie między innymi zaśpiewała wspólnie z Sarsą, Cleo, Tabbem i Sound’n’Grace cover utworu „Love Me Like You Do” oraz została nagrodzona dwiema statuetkami w kategoriach: Najlepsza artystka i eskaGO Award – Najlepszy artysta w sieci. W sierpniu rozpoczęła współpracę z firmą Deichmann, efektem której były sygnowane przez nią 3 kolekcje butów i dodatków. Przedsięwzięciom towarzyszyły intensywne kampanie reklamowe, wiążące się m.in. z występami Margaret w spotach reklamowych, w których zostały wykorzystane fragmenty utworów z jej repertuaru. We wrześniu odbyła się premiera zaprojektowanej przez artystkę kolekcji ubrań dla marki Sinsay pod tytułem „Sinsay by Margaret”. Do promocji kolekcji posłużył teledysk zrealizowany do piosenki „Dance for 2”, pochodzącej z płyty Add the Blonde. 26 września na antenie TVP1 ruszyła emisja programu muzycznego Retromania, który piosenkarka współprowadziła wraz z Krzysztofem Szewczykiem i Wojciechem Pijanowskim. W październiku wokalistka otrzymała nagrodę MTV Europe Music Award w kategorii Najlepszy polski wykonawca, dzięki czemu automatycznie zdobyła również nominację w kategorii Najlepszy światowy wykonawca: Europa. Miesiąc później tygodnik „Wprost” umieścił ją na 38. miejscu listy „50 najbardziej wpływowych polskich celebrytów”.
6 listopada ukazał się jej drugi album studyjny Just the Two of Us, nagrany w duecie z kanadyjskim wokalistą Mattem Duskiem. Na płycie znalazły się interpretacje jazzowych standardów. Singlami promującymi projekt zostały utwory: tytułowy „Just the Two of Us” oraz „‘Deed I Do”. Wydawnictwo uplasowało się na 28. miejscu na polskiej liście sprzedaży. Album zdobył ponadto w Polsce certyfikat platynowej płyty. W międzyczasie piosenkarka wzięła udział w świątecznej odsłonie kampanii reklamowej Coca-Coli, w ramach której wraz z finalistami szóstej edycji programu The Voice of Poland nagrała kompozycję „Coraz bliżej święta”. Ponadto w grudniu zagrała kilka koncertów, uczestnicząc w świątecznej trasie ciężarówek Coca-Cola po Polsce.
2016: „Cool Me Down” i „Elephant”
Na początku lutego 2016 Margaret była jednym z gości specjalnych koncertu Grzegorza Skawińskiego i Waldemara Tkaczyka, który odbył się w Ergo Arenie z okazji jubileuszu 40-lecia ich pracy artystycznej i był transmitowany na żywo za pośrednictwem telewizji Polsat. Piosenkarka na scenie zaśpiewała „Nasze randez-vous” oraz „Pokolenie” wraz z Ewą Farną i Rudą.
8 lutego wokalistka na antenie radia RMF FM potwierdziła, że wraz z utworem „Cool Me Down” zgłosiła się do polskich preselekcji do 61. Konkursu Piosenki Eurowizji, do których kilka dni później została pomyślnie zakwalifikowana. Po premierze piosenki „Cool Me Down”, Polska awansowała na 1. miejsce w zakładach bukmacherskich, gdzie była typowana do wygrania całego Konkursu Piosenki Eurowizji. 5 marca Margaret wystąpiła podczas finału selekcji, zorganizowanych w siedzibie Telewizji Polskiej w Warszawie, zajmując ostatecznie 2. miejsce z udziałem 24,72% głosów. Na wieść o przegranej piosenkarki, która była faworytką do wygrania Konkursu Piosenki Eurowizji, wielu miłośników widowiska z całej Europy zareagowało z oburzeniem, natomiast międzynarodowe portale poświęcone imprezie krytycznie komentowały końcowy rezultat. Singel „Cool Me Down” zajął 4. miejsce na liście AirPlay – Top, najczęściej granych utworów w polskich rozgłośniach radiowych, i jest dotychczas najwyżej notowaną piosenką wokalistki w tym zestawieniu. Kompozycja była notowana również na oficjalnej liście sprzedaży w Szwecji, gdzie uplasowała się na 36. miejscu. W Polsce singel sprzedał się w nakładzie przekraczającym 40 tysięcy egzemplarzy i pokrył się podwójnie platynową płytą, natomiast w Szwecji sprzedał się w ponad 20-tysięcznym nakładzie i został certyfikowany złotem.
W połowie marca wokalistka została nagrodzona statuetką Kids’ Choice Awards w kategorii Ulubiona polska gwiazda, W tym samym czasie zagrała specjalny koncert w ramach cyklu eska360, który został zarejestrowany przez stację Eska TV i wyemitowany na ich antenie 2 kwietnia. 28 maja piosenkarka wystąpiła w koncercie Radiowy przebój roku podczas drugiego dnia festiwalu Polsat SuperHit Festiwal, gdzie zaśpiewała między innymi „Heartbeat”, który znalazł się w gronie najczęściej emitowanych utworów w polskich rozgłośniach radiowych w poprzedzającym roku.
Na początku lipca odbyła się premiera piosenki „Atomówki”, którą wokalistka nagrała na zlecenie stacji Cartoon Network z okazji emisji w Polsce premierowych odcinków amerykańskiej kreskówki o tym samym tytule. Latem artystka dała kilka występów w Szwecji: w programach Sommarkrysset i Lotta på Liseberg, emitowanych w telewizji TV4, na gali rozdania szwedzkich nagród Rockbjörnen oraz podczas koncertów w Eskilstunie, Göteborgu i Sztokholmie w ramach festiwalu RIX FM Festival, organizowanego przez stację radiową RIX FM.
26 sierpnia wystąpiła na gali Eska Music Awards 2016, gdzie między innymi wykonała premierowy utwór „Elephant” oraz zaprezentowała cover piosenki „Lush Life” z repertuaru Zary Larsson. Podczas wydarzenia została nagrodzona w kategorii eskaGO Award – Najlepszy artysta w sieci. Była nominowana również w kategoriach: Najlepsza artystka i Najlepszy hit (za „Cool Me Down”). Dzień później „Elephant” został wydany na singlu. Utwór został napisany i skomponowany przez Margaret we współpracy z Joakimem Buddee oraz Thomasem Karlssonem. Piosenka uplasowała się na 21. miejscu listy AirPlay – Top.
15 października Margaret zasiadła w jury finału krajowych eliminacji do 14. Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci. 3 listopada otrzymała drugą w swojej karierze statuetkę MTV Europe Music Awards w kategorii Najlepszy polski wykonawca. 2 grudnia ukazała się reedycja jej debiutanckiej płyty – Add the Blonde, poszerzona o single „Cool Me Down” (wraz z trzema jego remiksami) i „Elephant” oraz utwór „Smak radości”.
Od 2017: Monkey Business i Melodifestivalen 2018
17 marca 2017 miała premierę kolejna piosenka Margaret – „Blue Vibes”, promująca film Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski, którego premiera odbyła się 27 maja. 12 maja został wydany następny singel piosenkarki – „What You Do”. Nagranie uplasowało się na 14. pozycji na liście najczęściej odtwarzanych piosenek w polskich radiostacjach. 2 czerwca ukazał się drugi solowy album studyjny artystki zatytułowany Monkey Business. Album zadebiutował na 8. miejscu listy pięćdziesięciu najlepiej sprzedających się albumów w Polsce.
17 czerwca wystąpiła na gali Eska Music Awards 2017, gdzie zaprezentowała cover piosenki „I Don’t Wanna Live Forever” z repertuaru Zayna i Taylor Swift oraz „What You Do”. Podczas wydarzenia została nagrodzona w kategorii eskaGO Award – Najlepszy artysta w sieci.
1 września premierę miał trzeci singel z płyty Monkey Business o takim samym tytule. 17 września wraz z muzykiem jazzowym Włodzimierzem Pawlikiem wystąpiła na 54. KFPP w Opolu z okazji koncertu „Od Opola do Opola”, gdzie zaśpiewała wiązankę piosenek „Cool Me Down” i „What You Do”. Podczas festiwalu otrzymała nagrodę specjalną od TVP1.
4 października po raz kolejny została nominowana do nagród MTV Europe Music Awards w kategorii Najlepszy polski wykonawca. 28 listopada potwierdzono jej udział z utworem „In My Cabana” w szwedzkich eliminacjach eurowizyjnych Melodifestivalen 2018. 10 lutego 2018 wystąpi w drugim półfinale selekcji.
Działalność charytatywna
W styczniu 2014 Margaret przekazała na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy sukienkę, w której wystąpiła w Gdyni podczas koncertu sylwestrowego, organizowanego przez telewizję Polsat. 3 kwietnia wystąpiła podczas gali Rak. To się leczy!, która odbyła się w Teatrze Capitol.
Latem piosenkarka wsparła Fundację Polsat, występując w spocie, gdzie zachęcała do wysyłania smsów, z których zyski zostały przeznaczone na rzecz fundacji. Spot emitowany był na antenie stacji Polsat oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat.
6 grudnia wzięła udział w imprezie mikołajkowej, zorganizowanej przez Jakuba Wesołowskiego w należącym do niego podwarszawskim hotelu „Brant”, dla dzieci z okolicznych domów dziecka. Artystka wystąpiła na scenie oraz przekazała na odbywającą się tam aukcję charytatywną namalowany przez siebie obraz. Tego samego dnia wokalistka odwiedziła przebywające w Instytucie Matki i Dziecka dzieci cierpiące na choroby nowotworowe.
W międzyczasie Margaret, wraz z innymi artystami takimi jak m.in. Rafał Brzozowski, Honorata Skarbek czy Maria Niklińska, uczestniczyła w nagraniu charytatywnej płyty Siemacha po kolędzie z kolędami i piosenkami świątecznymi. Projekt został zorganizowany przez Stowarzyszenie Siemacha. Wokalistka na album nagrała piosenkę „Santa Claus Is Coming to Town” w duecie z Pamelą Stone oraz kolędę „Pójdźmy wszyscy do stajenki” wraz z wszystkimi wykonawcami biorącymi udział w projekcie. Wydawnictwo miało premierę 9 grudnia, a dochód z jego sprzedaży został przekazany na budowę domu dziecka w Odporyszowie.
15 grudnia wystąpiła podczas koncertu charytatywnego Serce dla dzieci, w trakcie którego zbierane były fundusze na pomoc dla ośmiorga chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Faktu. Margaret w akcji wspierała chorego na zanik mięśni typu Duchenne’a Adriana. Organizatorami koncertu byli: TVP1 oraz Ringier Axel Springer Polska.
Na początku stycznia 2015 wokalistka wsparła 23. finał WOŚP, wystawiając na licytację sukienkę, w której odebrała nagrodę „Kobiety Roku Glamour”. Latem, drugi rok z rzędu, wystąpiła w spocie zachęcającym do finansowego wsparcia podopiecznych Fundacji Polsat.
Pod koniec 2015 piosenkarka ponownie zaangażowała się w nagranie świątecznej płyty, z której dochód ze sprzedaży trafił na pomoc podopiecznym Stowarzyszenia Siemacha. Charytatywny album pod tytułem Gwiazdy po kolędzie ukazał się 27 listopada, a Margaret nagrała na niego utwór „A kto wie czy za rogiem” oraz kolędę „Gdy się Chrystus rodzi” z Sarsą, Kasią Popowską, Rafałem Brzozowskim, Antkiem Smykiewiczem i Pamelą Stone.
10 stycznia 2016 w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zagrała koncert w Świdnicy. W styczniu 2017 wraz z Bartkiem Januszem przekazała na rzecz WOŚP suknię jego projektu, w której pojawiła się na 69. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes.